Polska marka Reserved zadebiutowała na izraelskim rynku
15 sierpnia w Tel Awiwie LPP oficjalnie otworzyło pierwszy salon swojej flagowej marki Reserved. LPP zdecydowało się na realizację projektu w oparciu o model franczyzowy, przy współpracy z doświadczonym izraelskim partnerem – firmą H&O. – Rynek detaliczny w Izraelu jest bardzo nasycony, przez co jest niezwykle trudny pod względem dostępności powierzchni dla sprzedaży detalicznej. Współpraca z lokalnym partnerem, który ma wiedzę na temat jego specyfiki, pomaga nam w zrozumieniu nowego dla nas rynku – dodaje Sławomir Łoboda. Nowy salon w Tel Awiwie został zaprojektowany zgodnie z naszym autorskim konceptem „open to public”, dzięki któremu wszystko znajduje się na linii wzroku klienta i w zasięgu jego ręki. mówi Sławomir Łoboda, wiceprezes zarządu LPP.
Debiut w Tel Awiwie nie studzi zapałów gdańskiej spółki względem rynku izraelskiego. Już w pierwszej połowie 2019 roku planowane jest otwarcie kolejnego salonu Reserved. Następny będzie prawdopodobnie Sinsay, a docelowo firma chce wprowadzić na rynek izraelski wszystkie swoje brandy min. Cropp, House i Mohito. Obecnej wraz ze swoim partnerem franczyzowym prowadzi rozmowy z lokalnymi deweloperami, by docelowo znaleźć kolejne atrakcyjne lokalizacje dla nowych sklepów. LPP to dobra, świetnie rozwijająca się firma branży fashion. Jestem przekonany, że ze swoją flagową marką Reserved znacząco zmieni modowy rynek izraelski – komentuje Amir Moshe, prezes zarządu firmy H&O z Izraela. W ramach przyjętej strategii, oferta Reserved na rynku izraelskim dostępna będzie na identycznym poziomie jak w Europie, w związku z czym będzie atrakcyjniejsza od konkurencyjnej. W pierwszym etapie planujemy wprowadzić szeroką ofertę kolekcji damskich. Kolejnym krokiem będzie otwarcie salonów prezentujących modę zarówno męską, damską, jak i dziecięcą, dodaje.
fot. LPP